mihi

hej
jag köpte den nya harry potter filmen idag:)
så jag har kollat på den:) den är så bra älskar harry potter inerligt:)
men nu kollar jag på ugly betty
ha det bra

OMMMMGGG!!!!

Jag såg New Moon idag den var så--)(-- bra(runt hela jorden och tillbaka lixom) och taylor lautner..... finns bara en sak att säga RAAWWWRR!!!! aja jag måste sova:)

ha det bra

hehhehehhej

idag har jag vart på min första gudstjänst-.-' Jätte tråkigt!!! Jag fattar inte hur folk kan tro på sånt Bullshit?!?!?!?!?!?!?!? om någon vet skriv järna!! jag menar inget illa mot kristna, inte alls men asso att typ en gud skulle ha gjort jorden man ba jo visst och jag är bästa kompis med Barak Obama....Asso jag undrar verkligen!!


Aja sen var jag på allumed föräldrarna skulleköpa jeans men jag orkade verkligen inte att prova några höll på att fall a sleep där.. Fortfarande lite sjuk tror jag
Ha det super duper bra

If i walk, would you run?
If i stop, would you come?
If i say you're the one, would you believe me?


ᶤ ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ

hejhej

idag mår jag lite bättre men jag har fortfarande pissont i  armen:(

Asher Book e han inte rawwr??

ha en bra dag:)

jag är sjuk

igår tog jag ju s-influens sprutan och fått lite bivärkningar: jag har feber(38.5*C) ont i hela kroppen och igår va jag helt trött/borta... så idag ska jag kolla på minst en HP film!! dom är verkligen fantastiska närman är sjuk:) en gång var jag sjuk i typ en vecka och jag kollade på harry potter och fången från azkaban typ 10 gånger... Det är den bästa Hp filmen, den och harry potter och hemligheternas kammare fast den har jag bara på vhs( :( )!!

aja ska försöka ta mig ner till vardags rummet så ha enbra dag

Njaoo

hejhej

idag har jag vart i skolan...  Vi tog svininfluens vaccin det gjorde fett ont och jag har ont nu med!! Jätte ont..Men det är skönt att ha gjort det! Sen efter skolan har jag inte gjort så mycket för jag har ont i armen. Så jag har bara suttit framför datorn typ och gjort lite läxor typ..

Nu ska jag göra matte läxan!!

Ha det super<3

snap

hejhej

idag har jag vart i skolan.... och på syster skapen så var vipå porthälla och spelade instrument:) jag spelade bas!!! jag rockade!!det var sweet!!

sen var jag på sjukgymnasten inte på henne utan ..... aa ni fattarxD det var skoj jag höllpå i över en timme ochjag klarar 90kg på benpress nästa vecka tar jag hundra:D hahaha jag tror int det är så mycket och det ärmed åda benen hahaha

aja ha en bra natt dröm om mig...

Fett najz

fan vad skönt det är att börja halv elva....

helgen och idag typ...

häjhäj jag har inte skrivit på ett par dagar så nu skriver ja:P

Lördag: Denna dagen spänderade jag med amanda x2 och hanna vi var på  allum ,mjao, för den fantastiskat klara järgen spelade allum cup!!! hon spelade inte ensam omni tror det hon spelade medsinakompisar tex sara hill:D!!! en fantastisk människa det där!! sen gick vi till MCDONALDS<3 mjao mjaojag åt happy meal så jag fick en yoda wow
sen på kvällen så var jag med lina malin hanna och Mathilda hos mathilda vi kollade på film!!

Söndag:Jag började dagen med ett två timmar långt fotbols pass med spelarlyftet(heter det så?)!! woho jag hjärtar fotboll!! fast det var ganska jobbigt och jag fick super näsblodet... hehe...men det var skojändå och detvar en tjej imin grupp som hade den fulaste frisyren ever(!!) hon hade en toffst typ mitt påhuvet hehee och hon tyckte att det var värsta snyggt!!man ba que (tack amanda)!!  sen gick jag och malin till hanna!!mjao sen kom max och fredrik. det var inte så att dom bara kom utan vityp sa ut dom att komma... hehe! vi spelade guitar hero world tour!! Beginner!!! hehe vi e fan bäst på det!!och Max sjunder som hen gud...

Idag: skola... aa vad brukar man göra i skolan... se var jag med hanna lina amanda amanda och mej själv i infoteket!! vi e coola.. och nu har jag en trevlig konvertsation med havre amandish och amandish typ:)

ha en bra dag

sholeopp

Sol...

det var det länge sedan man såg... haha

Idag har jag vart i skolan och sedan åkte jag till stan och så träfade jag mirass besart fuad adam mohamed och elias. eller a träffade och träffade jag sa typ hej.. haha jag skulle äta och kolla på bio med Mor min.

Så viåt på en italiensk resturang! jag åt lasange... oj vad ovanligt!!! För er som inte vet så äter jag alltid lasange om jag äter på ny resturang eller om den var god förra gången!! Lite freakat kanske men det är typ en tvångstanke. sen skulle vi gå och köpa godis och vilka kommer där!!?? Mirass Adam och Fuad!! Sen går vi till netto och köper godis. Jag gillar netto och godis!

Sen går vi in till bion och hämtar våra biljetter. Sen ska vi gå in i där man går in i salonger na och vem står bakom oss??!! Mirass adam och fuad!! hhaha jag vet det är lite skoj!! dom skulle se 2012 och jag och mor skulle se ''En julsaga''... Den var bra fast den var lite läskig med vissa 3d effekter. Men det var en rolig film och man längtade till julen när man hade sätt klart den.. det är typ bara två månader kvar nu!!!

Nu sitter jag oc har det trevligt med mina vänner på msn:D

nu ska jag sova snart tror jag så ni får ha det super!!

Shlopp(L)

förlåt för min dåliga uppdatering men jag orkar aldrig skriva teehee:D

Shloppaholic

HeHeeHeeej
Idag har det vart en heltvanlig skoldag och efter skolan så var jag hos sjukgymmnasten! woho.....


Aja orkar inte skriva mer  Ha dte super

Shlopp

KuNg

Asso jag kom bara och tänka på en grej... (eller a, igentligen inte jag såg ett program om denna fantastiska manen igår på tv)... men all snackar ju om hur jävla bra Zlatan är som spelar i Barcelona!! visst han är jätte bra!!!! Men Henke Larsson spelade i Barcelona när han var 33-34 år i fotbollsvärden så är man gubbe!! Och det var inte så att han aldrig fick spela för det fick han och han var kung på plan!! och så fick han spela i Manchester United när han var typ 35!!

Han är Sveriges Kung av Fotboll!!!


Ha det super nu ska jag träna:D

Shlopp

men där kom oskar

halloj halloj nu sitter jag i skolans infotek/data sal men lina och hanna ve har mycket roligt vi lyssnar på dont stop me now. jag ska utvecklingsammtal så nu är mamma här.. occh nu kollaer vi på när taylor swift sjunger om typ joe jonas och taylor lautne haha kanon

ha det super 
shlopp 

Mraww

Hahahhahallooooooojjjsasasasasaaaaaaaaannnnnnnnnn:)

Det hemliga som jag inte har kunnat skriva om var att Juliakulia skulle ha en överasknings fest!! Eller vi skulle ha det för henne. Det var jätte roligt, hon hade inte fattat att vi skulle ha det!

Vi åt tacos och en jätte fin tårta som jag och hanna hade dekorerat!! Ochvi kollade på 17 again med super snygga Zac Efron!!

här kommer lite bilder:
mjoo
Ja den är jätte fin!!

Malin Lina Emma Dalén sofie och Julia (malin ser lite galen ut)jag och julia
Jag och julia:D(väldigt fin bild!!!)

Emma Clara och Amanda!

Chester See's Nya Hemsida http://www.chestersee.com

Ha det super!!
SHLOPP<3

flopp

Hejhej idag ska jag göra massamys men jag kan inte skriva om det för det är en cool secret!! skriver om det ikväll:D omjag hinner och då kommer äen bilder... men just nu sitter jag och kollar på SYTYCD typ top 15 dans nummer.. jag skulle kunna villa dansa men det kan jag inte!:( hahah jag suger värkligen på att dansa men sånt är livet...

Ha det super dte kommer jag ha(K)

Mjau

Hallo
idag har det vart skola vi hade HK vi gjorde köttfärsås och spagetti det blev faktiskt helt okej!!

Sen åkte jag till stan med lina hanna och amanda lundin det var suer skoj!! vi flummade mest runt och vi gick till butericks och satte oss i deras coola soffa fast sen blev vi typ utslängda för domhade stängt för typ tio inuter sedan och hade inte märkt oss!!
Och i kväll har jag suttit och kollat på tv och haft en masskonvetsation:D

nu ska jag stänga av datorn ha dte bra

mjauu

tjolahopp ´nu är jag i skolan jag och becka sitter och porrar oss med bilder på Taylor Lautner!!! Han är så jävla vacker!!! vi ska våldta honom!!
ha det super nu ska jag äta

Shlopp<3

tjobre:D

Idag har jag varit i skolan!!!! wow vad annurlunda.... men på systerskapen idag var vi på porthälla vi kollade film. Det var skoj, fast filmen var sååå dålig!! Sen gick vi på allum jag, Amanda B+L Hanna Malin Lina Emma Jood och Isabelle. 

Kan inte säga såmycket där ifrån men jag köpte denna as snygga tröjan!!
STARWARS!!!!!
Den är för snygg!!!

ha det super shlopp:D

Do do do do do do do

Hajhaj

Nu har jag vart på träning. Det var ganska jobbigt vi körde fys/sprang men jag fick jätte ont i mina knän så jag fick göra sittupps istället. Det får man magrutor av!! Hahaha


Ha det super kanon och tänk på mig!!!

I wish you happiness.

Jaha idag hadejag bara skola från 10.30 till 14.30 det är fyra timmar va??XD det var bara fyra lektioner tror jag!! Så det var fett soft!! så nu sitter jag och shulililulerar. Det är inget ord jag vet. Men det är soft!!

Juste jag ska bara säga att HungerSpelen är den bästa boken ever!!!! Eller nej det är Catching fire (Fatta eld)!!! Det är tvåan... Asso det är seriöst den bästa boken ever den är bättre än harry potter och twilight och då har inte den sista boken änns kommit ut!!! Och Peeta (en av huvudpersonerna) han är mer fantastisk än Edward Jacob och HarryPotter tilsammans!!! Då undrar ni: Går det?? JA, det gör det!!!!!!

Här är en bild från Hungerspelen som jag har gjort om lite:<33
Han ser väldigt liten ut men han ska föreställa 17 år typ!!(:S)
Så om du inte har läst böckerna läsdom nu!!!!!!! Första filmen kommer ut typ 2011..I cant wait!!!!!!


Shlopp

rawwr

Hallojsanpojsan:D
Nu ar jag sovmorgon woho börjar halv elva Det är så soft!! fast jag tycker synd om Amanda Jonsson för hon trodde vi började 9 vi gör det varannan vecka så hon hade gått till skolan, men hon hann inte dit typ frö hon hade skickat ett sms till mig så att jag skulle säga till tommy att hon blev sen. Då sa jag att vi började halv elva det var ganska roligt..




Jag har bara en grej till att säga: Taylor Lautner är så jävla snygg!!!! Han är helt vacker!!

Shlopp:*

Ps det var inte jag som skrev dom två senaste inläggen de var min friend.   DS

en vacker pojk

Hello mates, gud här.

Ville bara hälsa till den fina mannen max hill,han är en ängel.
han verkligen älskar emma,amanda,amanda,hanna o lina, han tycker dom är fantastiska, och dom tycker att han är fantastisk, så det är lixom meant to be,
var lite längesen jag skrev på engelska, va ett par årsen hhöhöhöhöhööhöhöhöhöhöhöhööhöhöhöh
iallafall, ville ju bara hälsa till max hill, ett mysigt inlägg detta tyckte jag.

men nu ska jag gå och fiska, ha de gött:D


här har ni en liten sweet bild på min sexslav:



Sköna saker

hej-hå-gummitåååååååååååå:D ( nej jag spela inte alls över. )
Taylor Lautner här, emma tyckte att jag skulle skriva ett inlägg så here we go:D

ehh.....
Jag kommer faktiskt inte på så mycket att skriva om men man kan ju alltid sitta o pilla naveln ändå!
Det är en ganska mysig grej tycker jag, om man känner sig lite uttråkad eller så.

Jag tycker att Karin är en mycket fin kvinna, så fantasisk!
Jag vill lixom bara krama henne, älskar henne asså..
Jag brukar sitta o slicka på hennes tår när hon sover,men berätta inte det för någon.
Tommy är ju också fin, så speciell! Precis som data Max, de e två mysiga grabbar de :)

Sen så är Ica-Jerry en ganska fin pojke, han förtjänar att nämnas i detta inlägg.

Ville bara tillägga att elektriska cykel-lås är superbra! (tumme upp)
Och att Wallander är ett mycket bra program.

Men det var allt för mig, ha en bra natt, nu ska jag gå och våldta någon, pusshej (k)
PS: Amanda Linnea Lundin är gay.


Shlopp.


Hhmm.

Lite tankar om livet/döden:

- När jag dör, jag vill dö fridfullt som min farfar gjorde, i sömnen - inte skrikande, som passagerarna i hans bil...

- Det finns två saker som är säkra med livet: döden och att tycka Taylor Lautner är snygg...

_Det finns en läskig sak med döden: tänk om det inte finns KITKAT i himlen...

hahaha inte så seriöst som ni trodde xD

Shlopp


jag är snygg

HEEEJJJ:D
Idag har det varit skolan! woho...... Det var jätte roligt vi hade måsen!!!!! Och för er som inte vet vem han är så säger jag bara en grej: GRATTIS!!
Asso han är värkligen handikapad! Aa han heter inte måsen, han heter Martin vi skulle ha han som mentor men han blev mobbad av alla elever så han slutade!! Tur för jag hatar värkligen den karln, eller vad han nu är.....

Nu gör jag biologi för vi har prov på onsdag. Jag hatar NO jag suger värkligen på det!!!!

Ha det kanon:D

Shlopp

LONDON 09

Nu kommer dom hanna:P
Första dagen:
Första dagen:D
Tog denna bild i Nothing Hill från en bussssss!!

Systers och mammas fötter:P
YUMMIE!!
Min fett goda Chicken burger:P

Så köpte jag ett par vita Converse också sånu är jag lika cool som Hanna Emma Becka och Malin!!
Andra dagen:
Madame Tussade

Jag vet inte vem det ska föreställa men Människan är ganska stark och vig!!

Matilda och Robbie Wiliams(han var i vax fan oxå)
Tjolahopppp
Jag dansar med beyonce ganska coolt ändåxD
Vi dansar nog inte till Broken Hearted Girl ialla fall:P
OMG
Hoho Britney Spears:P
Tredje dagen: London Eye
slihpiinono?
Jag åker ruuuuuuuuuunnnt:P

London    Eye
Kvällen: WE WILL ROCK YOU
Galileo
Jag har inte tagit denna bilde glömde kameran men det är han som spelade huvud rollen: Galileo

Dag fyra:
Vi var bara i London till tre för vi skulle åka hem på kvällen och vi Shoppade:)
Det var då jag köpte min tjocktröja från jack wills
sen åkte vi hem...



Fan då!!

Där förlorade IFK mot AIK! fan jag som hoppades på ett guld i år så att man kunde gå runt stolt med sin halsduk men dom kunde inte hålla ledningen... Men jag är ju fett stolt för att inte vara ÖISare Dom har ju  fölorat 17 matcher det är för många!! Men så åker dom ju ut också. Det är lite roligt för då kan man reta alla ÖISare!!! Fast men vill ju att det ska vara många göteborgs lag i allsvenskan men shit the same:PIfk Logan

RSS 2.0