do do dododo

tjolahop nu sitter jag på pappas jobb. Jag hade tänkt att gå på stan men sen kom jag på att klara har mitt bankkort och jag orkar inte gå runt där utan pengarså jag sitter här och har kollat på pappas skärmsläckare sen komm jag på att jag kunde skriva lite... Ja jag är efterbliven!!xD Jag satt och kollade på skärm släckaren (som är bilder från när vi var i usa och sydafrika om någon undrade) typ i tjugo minuter!!xD! sen ska vi åka till mormor och morfar woho! jag kommer nog gå upp typ två kilo på en helg vi äter hela tiden när vi är där..
mne nu vill pappa ha sin dator.


ha en super helg!!!!/emmmmmmmmmmmmsi
ps jag har inte rött hår:P DS

hej.........

Idag ska jag till mormor och morfar.Woho........inte så jätte skoj kan jag väll säja men jag måste. Aja, papa ska hämta mig om ca 25 minuter och jag sitter fortfarande i pyjamas! Teehee.så jag måste gå nu ha det suuuuuuuuuuuuuuuper fantastiskt!!

PS ska vara hoss m+m hela helgen och domhar inget internet så det blir ingen update förens påmåndag:P ds

Harry Potter

hej
Idag ska vi ha harry potter maraton!!! så super skoj!!! vi= Jag ,ofc, Klara, Rebecka, Jood, Isabelle och Isabelles kompis Moa:D

Harry potter<33333333
bästa filmen ever!!!!!!
Den bästa filmen som typ finns!!!!! Harry Potter<3

Frågan är svår


Man ser ju alltid folk som sitter och rör på läpparna men dom är helt ensamma så denna frågan är till er:
ja kan du svara
vad säger du till dig när du pratar med dig själv?
och kan ni något bra samtalsämne fall man har tråkigt och ska prata med sig själv?



LONDON

sholahopp:D
Nu är jag hemma från london eller jag kom hem i går kväll men jag orkade inte skriva igår... teehee!

I London så:
#Shoppade jag
#Var på Madame Tussaude
#Åkte london eye
#var på musikal

jag köpte:
#En klänning
#En tjocktröja från Jack Wills
#Ett par converse:D
#En arsenal t-shirt
#En t-shirt från musikalen
#En London t-shirt

och så gjorde jag massa annat fasst det orkar jag inte skriva om:P

Idag har jag typ inte gjort något förutom vart hos sjukgym..................

och imorgon är det HARRY POTTER maraton med Klara Becka emma och Isabelle:D amada bajs kommer kanske på kvällen super skojsigt:D

HA det fantastiskt!!

Goodday

Idag har jag varit i skolan vi hade typ FN dag på skolan super soft vi gick mellan 09.00-13.00 och det ända vi gjorde var ett collage om barn konventionen. Så jag och klara målade barn och becka gjorde massa religions symboler. Den blev cool!

sen gick jag hem och packade för jag ska til LONDON imorgon, återkommer till det sen, efter det var jag med Amanda L och Amanda B. Vi åt pizza!!! haha sen gick vi till skolan eller aa.. till skolgården och gungade på den stora gungan alla tre får plats där, så där låg vi och sjöng typ. Det var väldigt roligt fast människorna som gick förbi tyckte vi var värsta weird. Hahha men det är vi typ... Sen gick vi till torget och köpte lite godis och där träffade vi alex sö och massa dom var as många... sen gick vi hem till amanda eller vi gick och lämnade henne hos sig typ sen gick jag hem och nu kollar jag på idol gooo tove

Och imorgon åker jag till London jag vet att jag typ inte har skrivit om det här eller på min facebook men jag har typ inte tänkt så mycket på det men jag åker imorgon!! så om tolv timmar flyger jag till london haha super skoj så jag kommer inte att vara så aktiv tills på tisdag då kommer jag hem...

Men ni får ha det suuuuuuuuuuuuuuuppppeeeerrr skoj:D

Goddagens

Idag har jag fått tillbaka mitt matte prov det hade gått super. Jag fick VG+ hahah.Typ mitt först betyg. Sen fick vi tillbaka en engelska text/sammanfattning om ett kapitel typ. Den fick jag VG på det var as gött idag.om man bortser från franskan vi hade diagnos på över 140 ord fast det var också ganska gött för jag gick på typ hälsoundersökning så jag hann typinte göra något såja ska skriva imorgon istället.

Juste jag är 175cm... bred! Hhaha skoja, lång... okej det var inte änns roligt!!!  Men det är ganska soft för då har jag inte vuxit sen i typ maj eller något, då kanske jag inte blir längre!! woho!

Sen var jag med Hannish vi satt framför datorn typ hela tiden hhaha vilket liv vi har! Och så smsade vi med ...folk.

Idag fick jag gratis sms!! så ni som har mitt nummer SMSA för jag tänker inte lägga ut mitt nummer här lixom... såni andra får lida. haha!

Jag hittade det roligaste inlägget när jag kollade runt på lite bloggar och hittade detta på en norsk blogg:

aha det funkade inte.... men det var typ en norsk som hade skrivit om den fantastiska drickan Ramlösa som bra finns i Sverige haha lol


Jag hade lite tråkigt.....


Ha en bra natt sov sött jag börjar halv 11 i morgon så det är najz...... aja ha det!!

hej...

Idag vaknade jag typ super  tidigt efter en kväll med klara för jag skulle spela. Fick jag det? nej inte en fucking minut!!!!!! Det var fan as f***ig asso jag visste att jag inte skulle få spela mycket men dom sa att om vi ligger unnder eller leder med mycket så får du spela. Fick jag det? Nej, dom förlorade ju med fyra-ett ofta inte det är att ligga under med mycket!? Men shit the same jag fick ju sova där, det var faktiskt ganska skönt att sova i solen!

Men jag ska spela med Damlaget senare så det ska bli skoj! fast dom är inte så bra... Hhaha men det får jag ändra på! Hahah dom, hhm, Vi ska möta Älvsborg jag tror dom ska vara ganska dåliga men i dunnu. undra om Hedmas (Johan)  syster ska vara med?! haha lol...

juste i går så skulle min pappa lämna in min mp3 för skärmen hade dampat så den var bara helt vit. så nu har jag fått värsta lilla den e as ful! hahha men det är okej..

ha det gött nu ska jag äta kött:)

//EMMMMMMMMMMMMMMMAAAAAAAAAAAAAAa

Tjubre

Idag ska jag vara med klara omhonvaknar nån gång! Skakanske in till stan med syster innan om jag orkar.

Igår var det skolavihade hemkunskap på morgonen vi gjorde pizza det var fett gott!! jag svär det är den goaste pizzan jag har gjor(jag har gjort två hahahah). sen hde jag teknikprov jag trorjag kommer få mvg. eller inte... Sen drog jag Malin LinAmanda och niki med hanna hem vihade fett skojvi kollade i den nya skolkatalogen (som jag intehar fått än) och spelde world tour!!

aja ska duschasen stan...!!!!
Ha det kanon idag!!och restenav dagarna!!!

hejsvejs

idag har jag vart i skolan det var okej fast vi hade matte prov idag det var jätte svårt!! sen spelade jag match eller aa spelade och spelade jag fick typ spela fem minuter asso jag kommer seriöst inte spela med första laget en gång till även om jag behövs för jag tänker inte vara en sådan som '' ingen mittback kan vara med vi tar emma'' för jag är så jävla bra att jag spelar heldre med andra laget en med första laget för vi har mycket goare stämmining i andra laget och det är en känsla av att alla vill spela i andra laget för i första laget så tänker man ''ja, jag vill spela för det är ju första laget'' men det känns typ mer ''äkta'' spelglädje i andra laget!!!!!!! juste vi/mina kompisar vann. Kul för dom....

Imorgon har jag teknik prov så jag måste gå och plugga ha det super!!!


halloj:D

idag har jag varit i skolan det var skoj vi hade en lång rast så vi spelade in en skoj film på Amandas mobil: ''Hanna begins'' haha den var fantastisk!! sen hade vi syster skap vi pratade om fördommar och rykten, det var skoj och Malin och Miccaela hade bakat kakor dom var Yummie.   Sen gick Jag Amanda L och Julia hem till Lina! Med Lina förstås. vi gjorde matte för vi har matte prov imorgon och vi kollad på bilder på Taylor Lautner(<3) och tittade på nigahiga aja ska sova nu har ju matte prov imorgon:) sov sött dröm om mig:D 

cha cha

Idag började jag skolan klockan nio. Jag vaknade 8:34!! så det var snabbt på med några kläder som låg framme, på med lite maskara och med ett äpple i handen flög jag i väg på cyckeln... Jag hann i tid som tur var. vi hade elevråd på förmiddagen ganska irriterande. Asso det gick ganska bra för det mesta men så började vi prata om en idrottsklubb i skolan som alla somg gillar att idrotta kan vara med på och så kommer Amir där och ba' Nej bara fotboll! Och vi säger att det ska vara för alla, inte bara dom som gillar fotboll och han fortsätter och håller på och håller på och håller på om att det ska vara en Fottbolsklubb inte en Idrottsklubb............. och sen säger vi att han och hans kompisar kan gå och spela själva och då säger han att han inte vill vara med på fotbollsklubben lixom. Men varför orkar han hålla på om han inte änns vill vara med!!!!!

 Aja.. sen hade vi so vi är typ klara nu! efter skolan så åkte Jag till allum för jag skulle till Sjukgymnasten. det var ganska skoj där idag faktiskat allt gick väldigt fort för det var bara jag och en till där och det var två sjukgymnaster där. Haha! Sen åkte jag till allum och Skulle kolla efter ettpar fotbolls byxor och det hittade jag och så köpte jag ett par inomhusgympa skor!

Ha det gött käka kött:)

P.S bilder på branden kommer snart glömde kameran idag:/ D.S

hallå där snygging<3

Du ja!!

Idag har jag vart i Eksjö igen.... haha! min syster spelade två matcher och van en förlorade en. Helt ok.

sen på väg hem när vi var vid skolan typ så var det nån som typ hade tänt på en husvagn!!!! Det brann som in i helvete!!!! det var lite coolt...hahah. men fick ingen bild kameran låg i bagaget, tar med min kamera till skolan imorgon så tar jag en bild på hur det ser ut typ!

Sen var det träning. Den var skoj! Fast jävligt kallt var det!! Vi spelade match i slutet(Y)!
Ha det super:D

här kommer lite bilder från Eksjö typ:

Blomman är vid våran parkering här hemmaxD

Typ i Eksjö...

en blomma i Eksjö.

aa jag hade det inte jätte kul i Eksjö så jag tog mass bilder:P

inte en godmorgon:P

Hallo där
Nu ska jag gå ner till frukosten!  Hoppas dom har pankakor!!
Ha en bra dag!!

nämen häj:D

Idag har jag åkt till EKSJÖ jag svär det ärdet uffigaste stället jag har vart på men hotellet var okej. Nu undrar ni: vad gör hon i en litenhåla som eksjö!? Jo det är så att min syster spelar sm. haha.. dom spelade en match idag ,och ska spela två imorgon, som Sög! inget illa menat eller så men dom förlorade med typ 15 mål!!!  Och bara föratt öra min tråkiga dag bättre så förlorar Sverige mot Danmark!!! Lixom Danmark dom suger ju!!!! Aa men jag åt lasange två ggr idag! Det är såå gott! jag älskar lasange!! aja nu ska jag gå och sova i min bäddsoffa!!

GODNATT!!

Halloj världen

Idag ,och imorgon, ska jag till Eksjö(....) för min syster ska spela sm och jag orkar inte vara hemma själv för då måste jag laga mat:p Och ja juste jag kommer nog inte skriva något på resten av dagen och imorgon ,kanske imorgon kväll efter träningen, om dom inte har internet på hotellet:P  nu måste jag gå för vi ska ååååka!!

ha det super!!!

TJOBALUU

Idag har jag varit i skolan:) Vi hade hemkunskap vi gjorde en piss äklig soppa:P och vi gjorde äppelpaj:) den var helt okej fast Joelini lade i ett suddigumm i det de var ganska skoj:P Sen var det mer lektioner..... Efter skolan så gick vi till torget xD Jag Emma Malin Amanda L Amanda B Lina och Hanna:) Sen gick vi hem till Amanda L och skulle se fall vi hittade någon bio vi kunde se men vi hittade ingen:/ så vi gick ner till videon och hyrde ''kenny begins'' den är grymt rolig. Vi gick hem till Lina och kollade på den och käkade godis:D sen gick vi hem och jag gjorde om en rulig bild på mig!

så här blev den:

Hahah det är ju snart Haloween och så.... så jag kände för att göra en liten vampyr bild typ:D


OMG

hejhej idag har vi vart på exkusion (tror jag det hette:P) hela förmiddagen vid Härlandatjärn det var ganska kul:D jag glömde min kamera  så jag tog inga bilder:/ eller jo typ fem stycken på Hannas kamera:) men hon och Alex söderlig tog bilder och jag tror Alex tog en riktigt snygg bild på mig i flytväst som kommer upp lite senare:P sen var jag med lina malin och hanna:) och efter en stund så ringde pappa och sa att jag skulle spela match så jag fick på med stövlarna och dra till IP och i vann:D....

Hallo mate

Hehej Idag har jag varit med Rebecka vi fixade lite med hennes blogg somni ser så blev den inte klar:P

Denna videon borde ha vunnit priset för årets musik video:

Den är roligast ever typ:D

rubrik

Halloj:)
Detta är super sexiga Taylor Lautner:p jag gillar rosa:P
Hahah ha det super och NJUUT:D

aa.........



Jag Målade Denna Igår:P Den Ser Värsta konstig Ut Men Det Blev Så:P

NOT ME....

Its not fair when the
Wind blows in your hair
It makes me invisible
Cause you are so beautiful
you are like the stars at night
I cant win the fight
Cause you are the beauti in his dreams...


Första dikten jag har skrivit och lagt in här!
Inte så bra jag vet men idk!



Hmmm.....

Asso först tänkte jag ''Här lägger jag upp bilder jag har tagit'' men nu fattar jag att jag tar inte så mycket bilder så jag kan göra en blogg om det typ. Så jag tänkte lite och kom på att dettta får vara min kreativa blogg!! så i denna bloggen kommer det att vara: bilder jag tar ofc, bilder andra har tagit och jag gör om, bilder jag måla eller aa.... tecknar för jag använder mest blyerts, dikter jag har skrivit och så vidareeeeeeeeee....

här kommer lite bilder:P


Detta är då höjdskräcken på Liseberg bilden tagen från SKF-hjulet:)

detta är då Lisebergs tåget tagen typ samtidigt som ^^

RSS 2.0